Duplo w drukarni agencji reklamowej TS Media

31 maja 2016

TS Media to przykład działającej z sukcesami od wielu lat agencji reklamowej, która w wyniku intensywnego rozwoju postawiła jakiś czas temu na zakup sprzętu, aby móc samodzielnie realizować zlecenia. Obok cyfrowych maszyn drukujących pojawił się tu również system do broszurowania Duplo 3500, a także bigówko-falcerka Touchline CF-375. Dostawcą urządzeń była Akonda – dealer firmy Duplo Polska.

Agencja TS Media działa na rynku od 1999 roku. Druk cyfrowy pojawił się tu dwa lata temu – firma napisała wówczas projekt i otrzymała dotację unijną, dzięki której zakupiła wyposażenie dla swojej drukarni. Wśród sprzętu znalazł się również system Duplo, bo tylko ta firma – jak mówi Robert Składowski, właściciel TS Media – spełniała wysokie kryteria, jakie znalazły się w projekcie. Wcześniej TS Media podzlecała prace zaprzyjaźnionym drukarniom, jednak od dawna w jej planach była chęć obsługi klientów we własnym zakresie, a przy tym kompleksowo – od projektu poprzez druk na dostawie kończąc.

System do broszurowania Duplo to pierwsze urządzenie tego producenta w tej firmie. „Zdecydowaliśmy się na jego zakup – mówi Robert Składowski – ze względu na kilka kluczowych aspektów. Przede wszystkim cena tego urządzenia była adekwatna do naszych oczekiwań związanych z jego możliwościami, a także do naszych aktualnych potrzeb. Poza tym liczyła się dla nas szybkość jego działania. Wcześniej ręcznie wykonywaliśmy prace, które obecnie realizuje Duplo. Zyskaliśmy więc na czasie, jakości, a także na zadowoleniu klientów. Obecnie, o czym wiedzą wszystkie drukarnie – zwłaszcza cyfrowe – klient zamawia zlecenie i chce je mieć u siebie najpóźniej następnego dnia. Bez sprawnej introligatorni nie jest to możliwe. Dzięki Duplo możemy nie tylko sprostać temu oczekiwaniu, ale również zlecenia w mniejszych nakładach wykonywać od ręki, dzięki czemu stajemy się bardziej konkurencyjni. Dzięki Duplo możemy również w tym samym czasie zrealizować więcej zleceń, co ma dla nas również niemałe znaczenie”.

Firma obsługuje obecnie przede wszystkim sektor małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, wykonując dla nich różnorakie zlecenia – od wizytówek, ulotek, broszur poprzez szereg innych, najbardziej nawet skomplikowanych projektów. „Przy wyborze urządzenia Duplo ważne były dla nas opinie osób z zaprzyjaźnionych drukarni, które na co dzień korzystają już z systemów tego producenta. Były one bardzo korzystne, więc od razu celowaliśmy w Duplo i jesteśmy zadowoleni z tego wyboru” – mówi Robert Składowski. „Nasz klient – dodaje właściciel firmy – przychodzi do nas albo z pomysłem, albo z konkretną potrzebą, a my pomagamy mu kompleksowo w realizacji. Przedstawiamy projekt, oferujemy wykonanie, podpowiadamy jak zrobić, żeby było ładnie i tanio, dzięki czemu niedługo potem może on spokojnie odebrać gotowy produkt. Ponieważ klienci do nas wracają i wciąż przybywa nowych, jesteśmy przekonani, że to co oferujemy sprawdza się i jest odpowiedzią na potrzeby rynku”. Jeśli nawet zdarzy się sytuacja, że TS Media sama nie jest w stanie zrealizować jakiegoś zlecenia korzysta z pomocy zaprzyjaźnionych firm poligraficznych. Również one, kiedy mają taką potrzebę, mogą skorzystać z pomocy TS Media. W ten sposób – dla realizacji zleceń z innych drukarń – jest również wykorzystywany system Duplo. Klienci bardzo sobie chwalą jakość produktów, które są realizowane z pomocą tego systemu.

Inwestycje, o których mowa – jak podkreśla właściciel TS Media – zwiększyły obroty w firmie, a przede wszystkim podniosły jej innowacyjność i konkurencyjność, co dla pragnących rozwijać się przedsiębiorstw ma kluczowe znaczenie. „Jesteśmy przekonani – mówi – że był to dobry krok na drodze naszego rozwoju i cieszymy się, że przy tej okazji poznaliśmy firmę Duplo, którą oceniamy bardzo pozytywnie”. TS Media jednak na tym nie poprzestaje. Firma w najbliższym czasie rozbuduje swoją siedzibę, szykując miejsce głównie pod nowe maszyny drukujące. Niebawem również zostanie uruchomiony jej sklep internetowy www.drukujemyzagrosze.pl. Jest on obecnie testowany, a ruszy pod koniec czerwca br., co – jak sądzi Robert Składowski – również będzie ważnym elementem dalszego rozwoju firmy.

„Jest nam niezmiernie miło, że możemy wspierać naszych klientów na każdym etapie ich rozwoju. Dostarczamy urządzenia, które zapewniają sprawną obsługę i przyczyniają się do ich sukcesów, czego dowodem jest firma TS Media. Każdy może znaleźć coś dla siebie w naszej bogatej ofercie, a my jesteśmy po to, by być odpowiednim doradcą” – podsumowuje Mariusz Bogucki, odpowiedzialny za sprzedaż w firmie Akonda.