Standardowo do 30 dni jeśli maszyna jedzie z magazynu centralnego z Anglii, do 14 dni jeśli jest dostępna w magazynie w Polsce.
Mamy podpisane umowy z firmami leasingowymi, dzięki temu przygotowanie oferty finansowej oraz procedura finasowania przebiega szybko i sprawnie.
Duplo oferuje własny, bezpośredni serwis i oryginalne części zamienne. W momencie awarii, Klient zgłasza usterkę do nas na adres mailowy: serwis@duplopolska.pl Czas naprawy od momentu zgłoszenia do usunięcia usterki standardowo wynosi do trzech dni roboczych.
Po instalacji maszyny w drukarni, zawsze szkolimy dedykowanych pracowników z obsługi urządzenia i oprogramowania oraz z codziennych czynności operatorsko-serwisowych.
Na pierwszym spotkaniu analizujemy wspólnie z Klientem jego proces produkcji, „wąskie gardła”, nakłady, najczęściej spotykane problemy i pod tym kątem dobieramy odpowiednie rozwiązania. Zawsze wspólnie mierzymy siły na zamiary. Niejednokrotnie Klienci zaczynają od mniejszej maszyny, a po czasie, kiedy nadkłady się zwiększają, zamieniają maszynę na większą i bardziej wydajną.
Standardowo oferujemy 12 miesięcy gwarancji na nowe maszyny. Opcjonalnie oferujemy możliwość przedłużenia gwarancji do 24 miesięcy i do 36 miesięcy, pakiety serwisowe uwzględniające czas reakcji na zgłoszenia serwisowe, przeglądy techniczne, wymianę części i materiałów eksploatacyjnych.