Priorytet: wysoka jakość i profesjonalny serwis – o rozwiązaniach Duplo w drukarni Designer

16 lutego 2016

Designer ze Szczecina to jedna z pierwszych drukarń internetowych w Polsce. Jej oferta budowana jest na ciągłej analizie rynku, do którego potrzeb dopasowywane są inwestycje realizowane przez firmę. Do takich należały również zakupy rozwiązań Duplo. Drukarnia korzysta obecnie z systemów: Duplo 5000 oraz Docucutter DC-645. Ten ostatni dostarczyła tu firma P&S Consulting, dealer firmy Duplo Polska, która odpowiada z kolei za serwis obu maszyn.

Na jakość serwisu Duplo Polska zwraca uwagę wielu klientów. Designer również potwierdza te pozytywne opinie. „Serwis Duplo Polska cenię sobie przede wszystkim za dobry kontakt i profesjonalne doradztwo; często już przez telefon udaje nam się rozwiązać jakiś problem. Dodatkowo warto podkreślić, że nabywaliśmy używane urządzenia, które zostały doskonale przygotowane do pracy. Miały wykonany obszerny przegląd, wymienione zostały w nich wszystkie zużyte podzespoły, co pozwoliło nam od razu sprawnie pracować, zupełnie jak na nowej maszynie” – mówi Marcin Czajkowski, właściciel drukarni Designer.

Bezpośredni i profesjonalny serwis firmy Duplo Polska to – jak podkreślają korzystający z niego klienci – przede wszystkim wsparcie techniczne, które pozwala na zachowanie ciągłości biznesu z minimalną liczbą przestojów. „Przerwy produkcyjne, wynikające z ewentualnych problemów z urządzeniami – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska – narażają użytkowników na niepotrzebne koszty z powodu utraconych mocy produkcyjnych. Dotyczy to zarówno maszyn używanych, jak i nowych. Aby temu zapobiec, od lat oferujemy pakiet kontraktów serwisowych. Ponieważ każda drukarnia ma odmienną specyfikę, dlatego też są one elastyczne i dostosowane do określonych potrzeb biznesowych. Oferujemy również możliwość wykupienia dodatkowej, przedłużonej gwarancji na urządzenia Duplo, z której obecnie korzysta wielu naszych klientów, bo gwarantuje to im nie tylko przedłużoną gwarancję, ale także dodatkowe konserwacje maszyn. Przygotowujemy również do pracy – jak to miało miejsce w przypadku drukarni Designer – maszyny używane”. Obecnie drukarnia kontynuuje współpracę z Duplo Polska w tym zakresie.

W ślad za wzrastającą liczbą zleceń i zleceniodawców, a także dzięki możliwości zamawiania usług przez Internet, drukarnia Designer musiała pomyśleć o rozwoju swojej introligatorni. Ponieważ realizowała jednocześnie wiele inwestycji (m.in. w maszyny cyfrowe i do sztancowania) postawiła na sprzęt używany. Musiał być to jednak sprzęt dobrej i znanej firmy, posiadającej nienaganny serwis. Wybór padł na Duplo.

Zarówno system 5000 jak również Docucutter DC-645 pojawiły się tu w ubiegłym roku. „Jesteśmy zadowoleni z obu urządzeń – mówi Marcin Czajkowski. – Pierwsze z nich nabyłem przede wszystkim w celu zwiększenia możliwości zbierania kartek – obecnie 30 stacji, jakie składają się na to rozwiązanie, otwiera przed nami znaczne możliwości w tym zakresie. Ponadto cenię sobie automatyczne ustawianie się urządzenia do zadanej pracy. To zdecydowane ułatwienie, szczególnie przy małych nakładach”. Właściciel drukarni Designer podkreśla również zadowolenie z obsługi zarówno przez firmę P&S Consulting, jak Duplo Polska. „Pan Marcin Prieditis z firmy P&S Consulting zawsze bardzo rzetelnie podchodzi do klienta, co bardzo sobie cenię. Sam sprzęt spisuje się obecnie bardzo dobrze – zwiększył nasze moce produkcyjne, a także jakość – co świadczy również pozytywnie o serwisie Duplo Polska. Jesteśmy więc zadowoleni z tych inwestycji”.

Początki działalności drukarni Designer sięgają roku 1995, kiedy to firma postawiła na kompleksową obsługę klientów. Do tego zamiaru dopasowywała przez kolejne lata swoje inwestycje w lepsze technologie i sprzęt, co zaowocowało z kolei zwiększeniem się jej oferty, polepszeniem jakości, skróceniem terminów i obniżeniem cen usług, jakie może obecnie oferować klientom. Designer postawił również na obsługę zleceniodawców online, w czym był – jak podaje – pionierem na rodzimym rynku poligraficznym. Wysoce zaawansowany system wycen online, jaki posiada obecnie firma pozwala zaoszczędzić czas i wycenić bardzo szybko zarówno standardowe jak i niestandardowe produkty o różnych formatach bez ograniczenia do szablonowej oferty, a także w zróżnicowanych kombinacjach ilościowo-formatowych w jednym zamówieniu. Co ważne – bez względu na to czy zamówienie złożono w biurze drukarni czy przez serwis online – klienci firmy Designer w każdej chwili mają dostęp do informacji na temat postępu nad nim; mogą również wznawiać swoje zlecenia i dokonywać w nich zmian. Oceniają więc oni pozytywnie wysoką jakość obsługi i produktów, jakie wykonuje ten zakład poligraficzny – opinie znajdują się na stronie internetowej firmy – i między innymi dzięki temu powiększa się nieustannie ich grono, a zakład może się rozwijać.